BORN TO BE DIFFERENT

Începuturile

Philipp Plein s-a născut în 1978 la Munchen, fiind educat în școli din Germania și Elveția. În 1998 a debutat în design prin implicarea în producția de accesorii exclusiviste realizate din oțel și piele. Experiența dobândită în acest domeniu și apropierea de aceste materiale au dus la lansarea primei sale colecții fashion în 2004.

Viziunea

Dorința de a crea o nouă nișă de piață în sectorul bunurilor de lux și de a deveni nr.1 în alegerile cumpărătorilor.

Misiunea

Demontarea miturilor din industria bunurilor de lux prin crearea unui concept nou și a unui stil de viață care să inspire persoanele pasionate de fashion să își urmeze visurile și să își transforme cele mai intime dorințe în realitate.

Valorile

Dorim să transmitem clienților noștri bucuria de a trăi, atitudinea Rock ‘N’ Roll, apetitul pentru distracție și îndemnul de a-și îndeplini visurile și a trăi așa cum își doresc.

 

Cine sunt clienții Philipp Plein

63% bărbați, 32% femei, 5% copii

Poziționare

Philipp Plein se poziționează în zona bunurilor fashion de lux cu stil maximalist, alături de branduri ca Gucci, Versace, Balmain, Alexander McQueen.

 

Categorii de produse

Îmbrăcăminte, încălțăminte, genți, accesorii.

Simbolurile brandului

Simbolul principal al brandului, craniul, este o reprezentare grafică a spiritului rebel și a atitudinii Rock ‘N’ Roll provocatoare. Un alt simbol grafic important este hexagonul în care se regăsesc, în oglindă, inițialele PP.

Prezența pe piață

Brandul Philipp Plein este prezent pe piețele din USA, Italia, Germania, UK, Europa de Est, Rusia și Asia prin magazine tip boutique. Cele mai reprezentative se află în Milano, New York, Beverly Hills și Las Vegas.

Prezența în Social Media și mediul digital

 Faima mondială de care se bucură acest brand se datorează și prezenței online, mediu în care Philipp Plein se bucură de 2,5 milioane de urmăritori inspirați de stilul de viață promovat și experiențele la care acesta îi provoacă.

Asocierea cu persoane publice și prezența în presa de specialitate

Produsele PP sunt purtate de celebrități din toate domeniile, îi amintim aici pe Chris Brown, Mariah Carey, Irina Shayk, Madonna, Nicki Minaj, Naomi Campbell, Adriana Lima, Gigi Hadid, Floyd Mayweather, Kim Kardashian, Beyonce, Lewis Hamilton, Cristiano Ronaldo, Rihanna sau Paris Hilton, și au apărut pe coperta unor reviste importante precum Cosmopolitan și Harper’s Bazaar.

Prezentări de modă

Philipp Plein a stabilit un nou standard în industrie, crescându-și constant notorietatea și datorită prezentărilor de modă provocatoare, pline de energie și atitudine, care au avut loc în cadrul mai multor ediții Fashion Week.

Apogeul acestor evenimente a fost show-ul de lansare SS2021, o confirmare a spiritului visionar al creatorului de modă, un show digital care a impresionat prin efectele speciale, prezența unor VIP-uri importante și contribuția artistului digital Antoni Tudisco.

Colecțiile de ochelari

Colecțiile de ochelari Philipp Plein întruchipează spiritul Rock ‘N’ Roll care caracterizează brandul, fiind o expresie a know-how-ului dobândit de creatorul de modă în cariera sa. Produsele sunt realizate din materiale de cea mai înaltă calitate și se remarcă prin designul care abundă în detalii prețioase: cristale personalizate, elemente din  titan, elemente grafice precum craniul sau lanțul.

Ochelarii Philipp Plein se adresează persoanelor care au încredere în propriul stil și caută cele mai impresionante variante de accesorii pentru a le integra în ținute unice. Clientul care poartă PP este asumat, îți dorește atenția celor din jur și nu se teme să facă alegeri extravagante. Este o persoană care trăiește viața la maxim, își urmează visurile și nu trece niciodată neobservat. În această categorie includem barbați și femei cu vârste cuprinse între 20-40 de ani, interesați de ochelari de soare și rame din categoria luxury.

Pasiunea pentru extraordinar, devotamentul față de tot ce este frumos și pasiunea sa pentru Rock’n’Roll l-au determinat pe Philipp Plein să creeze un brand care este sinonim cu luxul impetuos și stilul asumat.

Colecțiile de ochelari Philipp Plein sunt amuzante, provocatoare, maximaliste și somptuoase. Printr-o estetică impecabilă și coduri stilistice puternice și inovative, acest brand aduce un omagiu individualismului pasionat care transformă cele mai profunde visuri în realitate.

Ți-a plăcut acest articol? Distribuie-l pe Facebook!

Facebook
WhatsApp

ALte articole